fr

1月19日から28日まで予定しておりましたパリ・ギャラリーTENDANCESでの個展は中止になりました。
13日に起こりましたテロの影響で開催を断念いたしました。
パリの編物愛好家のみなさんにお会いするのを楽しみにしておりましたので、とても残念な結果です。
また、皆様方とお会いできる機会を作りたいと思います。
パリが1日でも早く素敵な街に戻りますよう祈っています。
    
We are very sorry to announce that due to the serious situation in Paris our exhibition at Gallery Tendences have been cancelled.
It was very hard for us to make this decision as we were very looking forward to seeing knit lovers in Paris.
We are thinking of rescheduling another chance to show you our wool.
We hope Paris will get back to beautiful normal life soon.